- 4 -
الإمام ناصر محمد اليماني
18 - 03 - 1431 هـ
04 - 03 - 2010 مـ
08:45 مساءً
ــــــــــــــ
بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على خاتم الأنبياء والمرسلين جدي محمد رسول الله وآله الطاهرين والتابعين للحقّ إلى يوم الدين..
الإمام ناصر محمد اليماني
18 - 03 - 1431 هـ
04 - 03 - 2010 مـ
08:45 مساءً
ــــــــــــــ
بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على خاتم الأنبياء والمرسلين جدي محمد رسول الله وآله الطاهرين والتابعين للحقّ إلى يوم الدين..
"الموحد" از خدا بترس و تعصب و غرور ترا به گناه نکشاند ؛ قبل از رسیدن به نتیجه درباره قاعده جهاد فی سبیل الله ؛ با مطرح کردن موضوعی دیگر؛ در گفتگو مغالطه نکن و این از مهم ترین موضوعات مورد بحث بین مهدی منتظر و گروه های جهادی جهاني است. پیش از این با آیات محکمی که برای عالم و جاهل روشن است، فتوا داده ایم ، جهاد به دو قسم تقسیم می شود:
جهاد برای دعوت مردم به سوی خداوند: این جهاد با دعوت به سوي خداوند صورت می گیرد و اکراه و اجبار در آن راه ندارد. گواه آن هم فتوای خداوند تعالی درآیات محکم کتابش است:
{لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَدْ تَبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنْ الغَيِّ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدْ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَى لَا انفِصَامَ لَهَا وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ (256)} صدق الله العظيم [البقرة]{در دين هيچ اجبارى نيست. هدايت از گمراهى مشخص شده است. پس هر كس كه به طاغوت كفر ورزد و به خداى ايمان آورد، به چنان رشته استوارى چنگ زده كه گسستنش نباشد. خدا شنوا و داناست.}
{لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَدْ تَبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنْ الغَيِّ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدْ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَى لَا انفِصَامَ لَهَا وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ (256)} صدق الله العظيم [البقرة]{در دين هيچ اجبارى نيست. هدايت از گمراهى مشخص شده است. پس هر كس كه به طاغوت كفر ورزد و به خداى ايمان آورد، به چنان رشته استوارى چنگ زده كه گسستنش نباشد. خدا شنوا و داناست.}
وخداوند به ما امر ننموده است که شمشیر برگردن مردم بگذاریم تا ایمان بیاورند؛ چون عبادت با اجبار واکراه خداوند مورد قبول واقع نمی شود. خداوند نماز و زکات و روزه و حج را که با اکراه و اجبار باشد نمی پذیرد؛ ایمان به خداوند و نمازگزاردن با اجبار ؛ روزه داری با اجبار و حج با خواری و از اجبار پذیرفته نیست، خداوند عبادت با اجبار و اکراه را از آنان نمی پذیرد ؛ آیا از خدا نمی ترسید؟ بلکه خداوند به ما فرمان می دهد تا مردم را به سوی راه خداوند دعوت کنیم و این دعوت با قانع کردن منطقی و جهادی بزرگ با قرآن عظیم است.گواه آن نیز کلام خداوند تعالی است که می فرماید:
{فَلَا تُطِعِ الكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا (52)} صدق الله العظيم [الفرقان]
{فَلَا تُطِعِ الكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا (52)} صدق الله العظيم [الفرقان]
{از كافران اطاعت مكن، و به حكم خدا با آنها جهاد كن، جهادى بزرگ.}
تا با بصیرت قرآنی کافران را به سوی خداوند دعوت کنیم.گواه آن فرموده خداوند تعالی است:
{قُلْ هَذِهِ سَبِيلِي أَدْعُو إِلَى اللّهِ على بصيرةٍ أَنَاْ وَمَنِ اتَّبَعَنِي وَسُبْحَانَ اللَّهِ وَمَا أَنَا مِنْ الْمُشْرِكِينَ (108)} صدق الله العظيم [يوسف]{بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت میکنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»}
تا با بصیرت قرآنی کافران را به سوی خداوند دعوت کنیم.گواه آن فرموده خداوند تعالی است:
{قُلْ هَذِهِ سَبِيلِي أَدْعُو إِلَى اللّهِ على بصيرةٍ أَنَاْ وَمَنِ اتَّبَعَنِي وَسُبْحَانَ اللَّهِ وَمَا أَنَا مِنْ الْمُشْرِكِينَ (108)} صدق الله العظيم [يوسف]{بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت میکنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»}
ای پیروان محمد رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم – به فتوای حق نظر کنيد: {أَنَاْ وَمَنِ اتَّبَعَنِي من و پیروانم } صدق الله العظيم.ای جماعت القاعده اگر شما پیرو محمد رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم – هستید؛چرا دعوتتان بر اساس بصیرت نیست و با آیات محکم قرآن عظیم با آنها جهاد نمی نمایید تا با علم و منطق و حکمت و با موعظه حسنه ، اقناعشان کنید تا به سوی خداوند روی آورند و با این کار فرمان خداوند در آیات محکم کتابش را اجرا کرده باشید که می فرماید:
{ادْعُ إِلِى سَبِيلِ ربّك بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ} صدق الله العظيم [النحل:125]{با حکمت و اندرز نیکو، به راه پروردگارت دعوت نما! و با آنها به روشی که نیکوتر است، استدلال و مناظره کن!}
{ادْعُ إِلِى سَبِيلِ ربّك بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ} صدق الله العظيم [النحل:125]{با حکمت و اندرز نیکو، به راه پروردگارت دعوت نما! و با آنها به روشی که نیکوتر است، استدلال و مناظره کن!}
آیا عملیات انتحاری در خیابان ها و ریختن خون مردم؛ دعوت به سوی خداوند با بهترین روش (بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ) است؟ شما را چه می شود و چگونه حکم می کنید؟ ممکن است "الموحد" حرف مرا را قطع کرده و بگوید:" ما در خیابان های کشورهای کافری که با گروه القاعده جنگ ندارند؛ بمب منفجر نمی کنیم؛ انفجارهای ما در خیابان های کشورهایی است که با مسلمانان جنگ می کنند" مهدی منتظر؛ امام ناصر محمد یمانی در جواب می گوید: آیا انفجارات شما؛ هرگزعاملین و تصمیم گیرندگان جنگ با اسلام و مسلمانان و یا جنگجویان شان را که با شما می جنگند کشته است؟ خیر شما مردم بیگناهی را در آن کشورها می کشید که هیچگونه دخالتی در تصمیمات نداشته و سیاست های حکومت شان ربطی به آنان ندارد! آیا از خدا نمی ترسید؟ اگر بگویید:" آنها به آن کشور تعلق دارند(آنها تبعه آن کشور هستند)"در پاسختان می گوییم: آیا خداوند به شما اجازه می دهد که فرزند یک قاتل را به خاطر قتلی که پدرش مرتکب شده ؛ به قتل برسانید؛ یا می توانید پدر را به خاطر اینکه فرزندش یکی از شما را کشته؛ به قتل برسانید؟ پاک و منزه است پروردگارم که ظلم بر نفس را حرام نموده و ظلم بندگانش را بر یکدیگر، حرام کرده است .گواه آن فرموده خداوند تعالی است:
{وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى} صدق الله العظيم [الأنعام:164]
{و هیچ گنهکاری گناه دیگری را متحمّل نمیشود؛}
و گواه آن فرموده خداوند تعالی است: {وَلا تَقْتُلُوا النَّفْسَ الَّتِي حَرَّمَ اللَّهُ إِلاّ بالحقّ وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِيِّهِ سلطَاناً فَلا يُسْرِفْ فِي الْقَتْلِ} صدق الله العظيم [الإسراء:33]{ و کسی را که خداوند خونش را حرام شمرده، نکشید، جز بحق! و آن کس که مظلوم کشته شده، برای ولیش سلطه (و حق قصاص) قرار دادیم؛ اما در قتل اسراف نکند}
{وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى} صدق الله العظيم [الأنعام:164]
{و هیچ گنهکاری گناه دیگری را متحمّل نمیشود؛}
و گواه آن فرموده خداوند تعالی است: {وَلا تَقْتُلُوا النَّفْسَ الَّتِي حَرَّمَ اللَّهُ إِلاّ بالحقّ وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِيِّهِ سلطَاناً فَلا يُسْرِفْ فِي الْقَتْلِ} صدق الله العظيم [الإسراء:33]{ و کسی را که خداوند خونش را حرام شمرده، نکشید، جز بحق! و آن کس که مظلوم کشته شده، برای ولیش سلطه (و حق قصاص) قرار دادیم؛ اما در قتل اسراف نکند}
بلکه خداوند قتل نفس را –مگر به حق- حرام کرده است.گواه آن فرموده خداوند تعالی است:
{وَلا تَقْتُلُوا النَّفْسَ الَّتِي حَرَّمَ اللَّهُ إِلاّ بِالْحَقِّ} صدق الله العظيم [الإسراء:33]
{ و کسی را که خداوند خونش را حرام شمرده، نکشید، جز بحق!}
ممکن است "الموحد" سخن مرا قطع کرده و بگوید:"اما ما برای رسیدن به هدف و مقصودمان مجبوریم بیگناهان را قربانی کنیم".مهدی منتظر ناصر محمد یمانی در پاسخ می گوید:
{وَلا تَقْتُلُوا النَّفْسَ الَّتِي حَرَّمَ اللَّهُ إِلاّ بِالْحَقِّ} صدق الله العظيم [الإسراء:33]
{ و کسی را که خداوند خونش را حرام شمرده، نکشید، جز بحق!}
ممکن است "الموحد" سخن مرا قطع کرده و بگوید:"اما ما برای رسیدن به هدف و مقصودمان مجبوریم بیگناهان را قربانی کنیم".مهدی منتظر ناصر محمد یمانی در پاسخ می گوید:
اگر قتل یک نفر بیگناه برای شما آسان است؛ اما - گناه آن- در نزد خداوند بسیار عظیم است؛ برای همین هم خداوند در آیات محکم کتابش؛ گناه قتل نفس به ناحق را مانند قتل تمامی مردم قرار داده است. گواه آن فرموده خداوند تعالی است:
{مِنْ أَجْلِ ذَلِكَ كَتَبْنَا عَلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ أنّه مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا} صدق الله العظيم [المائدة:32]{به همین جهت، بر بنی اسرائیل مقرّر داشتیم که هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یا فساد در روی زمین بکشد، چنان است که گویی همه انسانها را کشته است}
ای جماعت القاعده؛ آیا می دانید قاعده رسیدگی به حساب اعمال بد و سوء در کتاب خداوند چگونه است:
{مَنْ جَاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ عَشْرُ أَمْثَالِهَا وَمَنْ جَاءَ بِالسَّيِّئَةِ فَلَا يُجْزَى إِلَّا مِثْلَهَا وَهُمْ لَا يُظْلَمُونَ (160)} صدق الله العظيم [الأنعام]
{هر کس کار نیکی بجا آورد، ده برابر آن پاداش دارد، و هر کس کار بدی انجام دهد، جز بمانند آن، کیفر نخواهد دید؛ و ستمی بر آنها نخواهد شد.}
اما خداوند یک گناه و یک عمل صالح را –چه در رابطه با جزای بد و یا جزای نیک آن-از این قاعده مستثنی نموده؛ و هرکس نفسی را به ناحق بکشد و کسی را بدون آنکه مرتکب قتل یا فساد در زمین شده باشد، به قتل برساند؛ حکمش در آیات محکم کتاب چنین آمده است:
اما خداوند یک گناه و یک عمل صالح را –چه در رابطه با جزای بد و یا جزای نیک آن-از این قاعده مستثنی نموده؛ و هرکس نفسی را به ناحق بکشد و کسی را بدون آنکه مرتکب قتل یا فساد در زمین شده باشد، به قتل برساند؛ حکمش در آیات محکم کتاب چنین آمده است:
{فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا}صدق الله العظيم.
{ چنان است که گویی همه انسانها را کشته است}.
{ چنان است که گویی همه انسانها را کشته است}.
به همین ترتیب هم؛ اگر کسی از قاتل بگذرد و او را ببخشد؛ اجر او در کتاب خداوند مانند این است که:
{وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا} صدق الله العظيم.{و هر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است.}
{وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا} صدق الله العظيم.{و هر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است.}
از خدا بترسید و بدانید که محمد رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم – از جانب پروردگار فرستاده شده تا رحمتی برای عالمیان باشد؛ اگر خداوند قلب او را سخت و قسی کرده بود؛ مردم از دور او پراکنده شده و احدی از عالمیان سخنان وی را باور نمی نمود. پس شما چگونه می خواهید با قتل و خونریزی مردم را هدایت کنید؟ ما شما را از جنگیدن با آمریکا و هم پیمانانش - تا دست برداشتن آنها از جنگ با مسلمانان- منع نمی کنیم؛ اما خداوند به شما اجازه نمی دهد شهروندان بیگناه آمریکایی را که با شما نجنگیده ودخالتی نیز در تصمیم گیری های مربوط به جنگ با اسلام ندارند؛ ویا از سربازان امریکایی هم که با شما می جنگند؛ نیستند؛ به قتل برسانید. خداوند به شما اجازه کشتن کسی که با شما نمی جنگد را نمی دهد.گواه آن فرموده خداوند تعالی است:{وَقَاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَكُمْ وَلا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ الْمعتَدِينَ (190)} صدق الله العظيم [البقرة]{و در راه خدا، با کسانی که با شما میجنگند، نبرد کنید! و از حدّ تجاوز نکنید، که خدا تعدّیکنندگان را دوست نمیدارد!}
اما شما مردم بیگناه را می کشید و از تجاوزگران شده اید؛ لذا من امام مهدی منتظر به گروه القاعده و رهبرشان؛ اسامه بن لادن هشدار می دهم که عذاب شدیدی در انتظارشان است و خداوند آنها را از اين روش جهاد نهی نموده است ؛ روش جهاد شما با عملیات انتحاری و انفجار در میان کافرانی است که بیگناهند؛ شما به دین ضرر بزرگی زده و به دشمنان دین و مسلمانان خدمت می کنید تا بگویند: نمی بینید مسلمانان تروریست هستند. و نا آگاهان حرف های آنان را باور کرده و می پذیرند که مسلمانان تروریست هستند و مردم را به ناحق می کشند. اعمال شما دستاویز یهودیان شده است که در تلاشند با هر وسیله و حیله ای اسلام را درنظر مردم عالم بدنام و جنگ طلب نشان دهند،آیا اعتراف می کنید که ضرر شما به اسلام بیش از نفعتان است؟ اما خداوند به ما دستور ترساندن کفار را نداده است؛ بلکه به ما فرمان داده شده تا با دشمنان دین و مسلمانان که در امر دین به جنگ ما آمده اند و می خواهند نور خداوند را خاموش کرده و درکمین ما هستند؛ بترسانيم . گواه آن فرموده خداوند تعالی است:
{وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لا َتعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لا تُظْلَمُونَ (60)} صدق الله العظيم [الأنفال]
{ هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان]، آماده سازید! و اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید و گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمیشناسید و خدا آنها را میشناسد! و هر چه در راه خدا انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده میشود، و به شما ستم نخواهد شد!}
آیا خداوند فرموده است:" ترهبون الكفار من الناس "؟ یا فرموده است: "ترهبون به عدوالله" کافرانی که به جنگ دین شما آمده اند؛ خداوند تعالی می فرماید: {تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید } صدق الله العظيم [الأنفال:60]زيرا كه خداوند به ما مسلمانان فرمان اعلام دشمنی و کینه بر علیه مردم را نداده است مگر کسانی که به دشمنی با خداوند ورسول او برخاسته وبه جنگ با اسلام وملسمین آمده باشند؛ که در آن صورت شدت قدرت و دردناکی مجازات ما را خواهند دید و ملائکه خداوند رحمن اولیاء ما هستند.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که درهر برهه زمانی و مکانی صادق است:
{إِذْ يُوحِي ربّك إِلَى الْمَلآئِكَةِ أَنِّي مَعَكُمْ فَثَبِّتُواْ الَّذِينَ آمَنُواْ سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُواْ الرَّعْبَ فَاضْرِبُواْ فَوْقَ الأَعْنَاقِ وَاضْرِبُواْ مِنْهُمْ كلّ بَنَانٍ (12) ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ شَآقُّواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَمَن يُشَاقِقِ اللّهَ وَرَسُولَهُ فَإِنَّ اللّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ (13) ذَلِكُمْ فَذُوقُوهُ وَأَنَّ لِلْكَافِرِينَ عَذَابَ النَّارِ (14) يَا أيّها الَّذِينَ آمَنُواْ إِذَا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُواْ زَحْفاً فَلاَ تُوَلُّوهُمُ الأَدْبَارَ (15) وَمَن يُوَلِّهِمْ يَوْمَئِذٍ دُبُرَهُ إِلاَّ مُتَحَرِّفاً لِّقِتَالٍ أَوْ مُتَحَيِّزاً إِلَى فِئَةٍ فَقَدْ بَاء بِغَضَبٍ مِّنَ اللّهِ وَمَأْوَاهُ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ (16) فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَكِنَّ اللّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللّهَ رَمَى وَلِيُبْلِيَ الْمُؤْمِنِينَ مِنْهُ بَلاء حَسَناً إِنَّ اللّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ (17) ذَلِكُمْ وَأَنَّ اللّهَ مُوهِنُ كَيْدِ الْكَافِرِينَ (18) إِن تَسْتَفْتِحُواْ فَقَدْ جَاءكُمُ الْفَتْحُ وَإِن تَنتَهُواْ فَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَإِن تَعُودُواْ نَعُدْ وَلَن تُغْنِيَ عَنكُمْ فِئَتُكُمْ شَيْئًا وَلَوْ كَثُرَتْ وَأَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُؤْمِنِينَ (19) يَا أيّها الَّذِينَ آمَنُواْ أَطِيعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَلاَ تَوَلَّوْا عَنْهُ وَأَنتُمْ تَسْمَعُونَ ﴿20﴾ وَلاَ تَكُونُواْ كَالَّذِينَ قَالُوا سَمِعْنَا وَهُمْ لاَ يَسْمَعُونَ ﴿21﴾ إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِندَ اللّهِ الصُّمُّ الْبُكْمُ الَّذِينَ لاَ يَعْقِلُونَ (22) وَلَوْ عَلِمَ اللّهُ فِيهِمْ خَيْرًا لَّأسْمَعَهُمْ وَلَوْ أَسْمَعَهُمْ لَتَوَلَّواْ وَّهُم معرِضُونَ (23) يَا أيّها الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَجِيبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُم لِمَا يُحْيِيكُمْ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ (24) وَاتَّقُواْ فِتْنَةً لاَّ تُصِيبَنَّ الَّذِينَ ظَلَمُواْ مِنكُمْ خَآصَّةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ (25)} صدق الله العظيم [الأنفال]
{زمانی که پروردگارت به فرشتگان وحی کرد: «من با شما هستم؛ کسانی را که ایمان آوردهاند، ثابت قدم دارید! بزودی در دلهای کافران ترس و وحشت میافکنم؛ ضربهها را بر بالاتر از گردن فرود آرید! و همه انگشتانشان را قطع کنید! (۱۲) این بخاطر آن است که آنها با خدا و پیامبرش دشمنی ورزیدند؛ و هر کس با خدا و پیامبرش دشمنی کند و خداوند شدید العقاب است! (۱۳) این (را بچشید! و برای کافران، مجازات آتش خواهد بود! (۱۴) ای کسانی که ایمان آوردهاید! هنگامی که با انبوه کافران در میدان نبرد روبهرو شوید، به آنها پشت نکنید (۱۵) و هر کس در آن هنگام به آنها پشت کند -مگر آنکه هدفش کنارهگیری از میدان برای حمله مجدد، و یا به قصد پیوستن به گروهی (از مجاهدان) بوده باشد- به غضب خدا گرفتار خواهد شد؛ و جایگاه او جهنم، و چه بد جایگاهی است! (۱۶)این شما نبودید که آنها را کشتید؛ بلکه خداوند آنها را کشت! و این تو نبودی ای پیامبر کهانداختی؛ بلکه خدا انداخت! و خدا میخواست مؤمنان را به این وسیله امتحان خوبی کند؛ خداوند شنوا و داناست. (۱۷) سرنوشت مؤمنان و کافران، همان بود که دیدید! و خداوند سستکننده نقشههای کافران است. (۱۸) اگر شما فتح و پیروزی میخواهید، پیروزی به سراغ شما آمد! و اگر خودداری کنید، برای شما بهتر است! و اگر بازگردید، ما هم باز خواهیم گشت؛ و جمعیت شما هر چند زیاد باشد، شما را (بینیاز نخواهد کرد؛ و خداوند با مؤمنان است! (۱۹) ای کسانی که ایمان آوردهاید! خدا و پیامبرش را اطاعت کنید؛ و سرپیچی ننمایید در حالی که میشنوید! (۲۰) و همانند کسانی نباشید که میگفتند: «شنیدیم!» ولی در حقیقت نمیشنیدند! (۲۱) بدترین جنبندگان نزد خدا، افراد کر و لالی هستند که اندیشه نمیکنند. (۲۲) و اگر خداوند خیری در آنها میدانست، به گوش آنها میرساند؛ ولی اگر حق را به گوش آنها برساند، سرپیچی کرده و روگردان میشوند. (۲۳) ای کسانی که ایمان آوردهاید! دعوت خدا و پیامبر را اجابت کنید هنگامی که شما را به سوی چیزی میخواند که شما را حیات میبخشد! و بدانید خداوند میان انسان و قلب او حایل میشود، و همه شما نزد او گردآوری میشوید! (۲۴) و از فتنهای بپرهیزید که تنها به ستمکاران شما نمیرسد؛ و بدانید خداوند کیفر شدید دارد! (۲۵)}
برادر گرامی"الموحد"؛ اگر برایتان روشن شود که دعوت ناصر محمد یمانی به سوی حق است و راه راست را نشان می دهد؛نباید تعصب و غرور شما را به گناه بکشاند؛ از خدا بترسید! برای شما و تمام عالمیان به پروردگار عالمیان قسم می خورم که من مهدی منتظر حق پروردگارتان هستم و این گزینش از جانب من نیست؛ بلکه خداوند مرا برگزیده و از نظر علمی مرا بر تمام علمای مسلمین و یهود و مسیحی برتری داده است.من بر اساس بصیرتی که از جانب پروردگارم آمده است و همان بصیرتی است که با جدم محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم آمده بود؛ مردم را به سوی خداوند دعوت می کنم.برای همین نیز نام من از امرم خبر می دهد" ناصر محمد" و بدانید که اگر از دعوت من روبرگردانید؛ خداوند در یک شب با نشانه عذاب دردناکش؛خلیفه خود را بر شما و تمام جهانیان مسلط خواهد نمود؛ که اگر مرا تکذیب نمایید من منتظر رسیدن آن خواهم بود.گواه آن فرموده خداوند تعالی است:
{فَارْتَقِبْ يَوْمَ تَأْتِي السَّمَاءُ بِدُخَانٍ مبينٍ (10) يَغْشَى النَّاسَ هَذَا عَذَابٌ أَلِيمٌ (11) رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ (12)} صدق الله العظيم [الدخان]{ پس منتظر روزی باش که آسمان دود آشکاری پدید آورد... (۱۰) که همه مردم را فرامیگیرد؛ این عذاب دردناکی است! (۱۱) (میگویند پروردگارا! عذاب را از ما برطرف کن که ایمان میآوریم. (۱۲)}
{فَارْتَقِبْ يَوْمَ تَأْتِي السَّمَاءُ بِدُخَانٍ مبينٍ (10) يَغْشَى النَّاسَ هَذَا عَذَابٌ أَلِيمٌ (11) رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ (12)} صدق الله العظيم [الدخان]{ پس منتظر روزی باش که آسمان دود آشکاری پدید آورد... (۱۰) که همه مردم را فرامیگیرد؛ این عذاب دردناکی است! (۱۱) (میگویند پروردگارا! عذاب را از ما برطرف کن که ایمان میآوریم. (۱۲)}
واین عذاب که نشانه ای برای تصدیق است؛ تمام آبادی های مسلمان و کافر بشر را که از کتاب خداوند قرآن عظیم روگردان باشند در بر خواهد گرفت؛ همان کسانی که حاضر نشدند برای نزدیکی به پروردگار به دنبال وسیله باشند؛ کسانی که ایمان نمی آورند مگر آنکه آن را با بندگی طاغوت یا بندگان مقرب درگاه خداوند؛به شرک آلوده کنند و با تصور اینکه خداوند تنها به مقربين تعلق دارد نه به همه صالحين ، دست از رقابت برای تقرب به خداوندشان برمی دارند-همانند مسلمانان که اعتقاد دارند حق رقابت با انبیاء برای قربت در نزد خدا را ندارند.لذا به آنان و کافران بشارت عذاب دردناکی را می دهم.گواه آن نیز فرموده خداوند تعالی است:
{ربّكم أَعْلَمُ بِكُمْ إِن يَشَأْ يَرْحَمْكُمْ أَوْ إِن يَشَأْ يُعَذِّبْكُمْ وَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ وَكِيلاً (54) وَرَبُّكَ أَعْلَمُ بِمَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ وَلَقَدْ فَضَّلْنَا بَعْضَ النَّبِيِّينَ عَلَى بَعْضٍ وَآتَيْنَا دَاوُودَ زَبُورًا (55) قُلِ ادْعُواْ الَّذِينَ زَعَمْتُم مِّن دُونِهِ فَلاَ يَمْلِكُونَ كَشْفَ الضُّرِّ عَنكُمْ وَلاَ تَحْوِيلاً (56) أُولَئِكَ الَّذِينَ يَدْعُونَ يَبْتَغُونَ إِلَى ربّهم الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ وَيَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ إِنَّ عَذَابَ ربّك كَانَ مَحْذُورًا (57) وَإِن مَّن قَرْيَةٍ إِلاَّ نَحْنُ مُهْلِكُوهَا قَبْلَ يَوْمِ الْقِيَامَةِ أَوْ معذِّبُوهَا عَذَابًا شَدِيدًا كَانَ ذَلِك فِي الْكِتَابِ مَسْطُورًا (58) وَمَا مَنَعَنَا أَن نُّرْسِلَ بِالآيَاتِ إِلاَّ أَن كَذَّبَ بِهَا الأَوَّلُونَ وَآتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مبصِرَةً فَظَلَمُواْ بِهَا وَمَا نُرْسِلُ بِالآيَاتِ إِلاَّ تَخْوِيفًا (59)} صدق الله العظيم [الإسراء]{پروردگار شما، از شما آگاهتر است؛ اگر بخواهد ،شما را مشمول رحمت خود میسازد؛ و اگر بخواهد، مجازات میکند؛ و ما تو را به عنوان وکیل بر آنان نفرستادهایم (۵۴) پروردگار تو، از حال همه کسانی که در آسمانها و زمین هستند، آگاهتر است؛ ما بعضی از پیامبران را بر بعضی دیگر برتری دادیم؛ و به داوود، زبور بخشیدیم. (۵۵) بگو: «کسانی را که غیر از خدا میپندارید، بخوانید! آنها نه میتوانند مشکلی را از شما برطرف سازند، و نه تغییری در آن ایجاد کنند.» (۵۶) کسانی را که آنان میخوانند، انان خود وسیله را (برای تقرب) به پروردگارشان میجویند ؛ و به رحمت او امیدوارند؛ و از عذاب او میترسند؛ چرا که عذاب پروردگارت، همواره در خور پرهیز و وحشت است! (۵۷) هیچ شهر و آبادی نیست مگر اینکه آن را پیش از روز قیامت هلاک میکنیم؛ یا به عذاب شدیدی گرفتارشان خواهیم ساخت؛ این، در کتاب مسطور ثبت است. (۵۸)هیچ چیز مانع ما نبود که این معجزات را بفرستیم جز اینکه پیشینیان ، آن را تکذیب کردند؛ ما به ثمود، ناقه دادیم؛ (معجزهای) که روشنگر بود؛ اما بر آن ستم کردند . ما معجزات را فقط برای بیم دادن میفرستیم. (۵۹)}خدایا شاهد باش که من ابلاغ کردم؛...
انصار پیشگام برگزیده ؛ شب و روز بیانات مرا منتشر کنید و در اینکار سستی نکرده و از پا ننشینید و ربانی باشید؛ در برابر خداوند مخلص بوده و چیزی را با وی شریک نکنید که پروردگار به مخلصان وعده حق داده است که:
وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُم فِي الأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَى لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا يَعْبُدُونَنِي لا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا وَمَنْ كَفَرَ بَعْدَ ذَلِكَ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ (55)} صدق الله العظيم [النور]{ خداوند به کسانی از شما که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام دادهاند وعده میدهد که قطعاً آنان را حکمران روی زمین خواهد کرد، همان گونه که به پیشینیان آنها خلافت روی زمین را بخشید؛ و دین و آیینی را که برای آنان پسندیده، پابرجا و ریشهدار خواهد ساخت؛ و ترسشان را به امنیّت و آرامش مبدّل میکند، آنچنان که تنها مرا می پرستند و چیزی را شریک من نخواهند ساخت. و کسانی که پس از آن کافر شوند، آنها فاسقانند}
بدانید که زمان خلافت راشدانه جهاني رسیده است و خداوند به من فرمان داده است تا شما را به مسیر اولیه نبوت در عصر محمد رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم –بازگردانم اگر كه دعوت کسی را که شما را با بصیرت آمده از جانب خداوند به سوی او می خواند بپذیرید . شایسته حق نیست کهپیرو خواسته های گروه القاعده شود؛ حق نمی باید از خواسته های اهل سنت و جماعت پیروی کند؛ حق نباید از امیال شیعیان پیروی نماید؛ حق نمی تواند از خواسته های فرقه هایی که مانند اهل کتاب که پیش از آنان بودند،و دینشان را پراکنده کرده اند ؛پیروی نماید.هیچ یک از شما تا زمانی که به قرآن عظیمی که در برابرتان است و تا روز قیامت از تحریف محفوظ خواهد ماند؛ عمل نکنید؛ بر حق نیستید.اگراطاعت نکنید؛ از عذاب دردناک خداوند که بر سر رويگردانان از ذکر محفوظ از تحریف پروردگار نازل خواهد شد؛ به کجا می توانید بگریزید؟ گواه آن فرموده خداوند تعالی است:{فَأَيْنَ تَذْهَبُونَ (26) إِنْ هُوَ إِلاَّ ذِكْرٌ لِلعَـالَمِينَ (27) لِمَن شَآءَ مِنْكُمْ أَن يَسْتَقِيمَ (28)} صدق الله العظيم [التكوير]{پس به کجا میروید؟! (۲۶) این قرآن چیزی جز تذکّری برای جهانیان نیست، (۲۷) برای کسی از شما که بخواهد راه مستقیم در پیش گیرد! (۲۸)}
ای "الموحد" آیا می توانی حتی یک ایراد در این بیان روشن و حق پیدا کنی و بگویی ناصر محمد یمانی از روی میل وهوای خود سخن می گوید؟ قادر نخواهی بود.می دانی چرا؟ چون من مانند شما علمای مسلمین نیستم که قرآن را با رأی و نظر خود و با اجتهاد و قیاس تفسیر کنم؛ پناه بر خداوند که کلامش را تحریف نمایم. بلکه من از همین قرآن بیان حق قرآن را می آورم و آیاتی را به عنوان دلیل و برهان مطرح می نمایم که از آیات محکم و اساسی و بنیادین کتابند و عالم و جاهل قادر به فهم آنها هستند. قرآنی که –اگر تعقل کنید-به زبان عربی(که آن را می دانید) آورده شده است من در هیچ موردی با کلام یا اجتهاد شخصی برایتان دلیل نمی اورم؛ بلکه اینها آیات روشن و واضح هستند مگر اینکه شما آنها را روشن نبینید که در این صورت اگر راست می گویید بیانی برحق تر از بیان ناصر محمد یمانی بیاورید تا درست تر بوده و راه راست را بهتر نشان دهد واگر نتوانستید - که نمیتوانید- از خداوند بترسيد . به رهبرتان اسامه بن لادن بگویید ما منتظر گفتگو با او هستیم و ای جماعت مسلمانان ؛این خبر بزرگی است که شما از آن روگردانید؛ پس از خدا بترسید. به شما هشدار می دهم که از خدا به خدا بگریزید.این انذار آشکاری است و من به شما در باره سیاره عذاب که بر سر این امت فرود خواهد آمد هشدار می دهم؛ و لعنت خداوند بر دروغ گویان باد؛ و چه کس ظالم تر از افترا زننده به خداوند است؟...
وسلامٌ على المرسلين, والحمد لله العالمين..
خليفة الله الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
ــــــــــــــــــــــ
خليفة الله الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
ــــــــــــــــــــــ
Read more: http://www.mahdi-alumma.com/showthread.php?21227-پاسخ-های-امام-به-یکی-از-اعضای-القاعده-الموحد-پیرامون-اصول-جهاد-اسلامی#ixzz3QyLHxyoC